VCDS - den pålitliga samarbetspartnern för varje bilverkstad

Ross-Tech i USA presenterade i slutet av 2016 HEX-NET, en snabb trådlös adapter, fullpackad av praktiska tillämpningsområden, som smidigt kan användas var som helst och utan kabel. Lanseringen följdes tätt av adaptern HEX-V2, en trådad adapter som kan hantera de nya adresseringsprotokoll som används för fler och fler kontrollmoduler i bilar from 2017 och framåt. Dessa nyheter ska ses som Ross-Techs fortsatta investering i att utveckla användarvänliga produkter som gör verkstäders vardag enklare och effektivare. Tillsammans med ett förmånligt supportavtal med en personlig supporttekniker ger VCDS dig allt du behöver för att kunna arbeta tryggt och kostnadseffektivt.

       

Till dig som har bilverkstad erbjuder vi ett fördjupat supportavtal som inkluderar personlig support av erfaren tekniker med gedigen och praktisk kunskap om VCDS. Med en professionell tekniker tillgänglig via telefon eller e-post när du har behov av stöd behöver du inte spendera tid på att söka efter information och slipper oroa dig för komplicerade kodningar, felmeddelanden eller pressade deadlines.

  • Lättillgänglig support via telefon, e-post eller distansuppkopplad dator, vardagar mellan 08 – 16.
  • Vägledning i avancerade arbetsmoment som t.ex. kodning, diagnostik eller tolkning av elscheman.
  • Hjälp med att utläsa parametrar och felkoder ur styrenheter samt att korrekt tolka dessa.
  • Support om adapter eller VCDS behöver uppdateras, ominstalleras eller inte fungerar som förväntat.

Supportavtalen finns i olika storlekar, för att du ska kunna hitta den nivå som passar bäst med din verksamhet och dina behov. Tveka inte att kontakta oss om du har frågor eller behöver mer information om supportavtal.

           

           

Kontakta oss

Har du frågor eller behöver mer information? Vi kan guida dig till den produkt som bäst passar dina behov just nu och framöver. Kontakta oss redan idag!

       

Supporttekniker bildiagnostik

Sonny Waxmo hanterar VCDS:s supportavtalskunder. Sonny har gedigen erfarenhet som bilmekaniker och inom support och vägleder vant användaren genom avancerade arbetsmoment som t.ex. kodning, diagnostik eller tolkning av elscheman, hjälp med att utläsa parametrar och felkoder ur styrenheter samt att korrekt tolka dessa.
Skapa ett supportärende