Avancerad support - avtal

Ett supportavtal är ett praktiskt stöd i ditt dagliga arbete och minimerar irriterande och kostsamma avbrott i din verksamhet. Med en professionell tekniker tillgänglig via telefon eller e-post när du har behov av stöd behöver du inte spendera tid på att söka efter information och slipper oroa dig för komplicerade kodningar, felmeddelanden eller pressade deadlines.

Vi rekommenderar kunder i behov av mer avancerad support att teckna ett supportavtal med Sonny Waxmo, Fordonsteknisk support. Sonny har gedigen erfarenhet som både bilmekaniker och inom support samt omfattande praktisk kunskap om VCDS. Han vägleder vant användaren genom avancerade arbetsmoment som t.ex. kodning, diagnostik eller tolkning av elscheman, hjälp med att utläsa parametrar och felkoder ur styrenheter samt att korrekt tolka dessa. 

  • Lättillgänglig support via telefon, e-post eller distansuppkopplad dator
  • Hjälp med avancerade arbetsmoment som kodning, diagnostik och elscheman
  • Hjälp med att utläsa parametrar och felkoder ur styrenheter samt tolkning av dessa
  • Tillgång till omfattande användbar erfarenhetsdatabas om bildiagnostik
  • Regelbundna nyhetsbrev via e-post med nyheter om VCDS samt tips kring diagnostik

Vill du få kontakt med Sonny?

Skicka ett meddelande till Sonny så återkommer han till dig med mer information via e-post.
Du kan även ringa honom på telefonnummer 033-5555230 alternativt 076-5557030.

Ditt meddelande har skickats
Ett fel uppstod, meddelandet skickades inte.

Kundtjänst VCDS

Kundtjänst kan berätta mer om VCDS och dess funktioner, guida dig fram till rätt adapterval och hjälpa dig komma igång med din adapter. Du kan även vända dig till kundtjänst med frågor om din order, betalning, leveranstid eller reklamation.
Kontakta oss...