I vårt arbete med att utbilda, supporta och erbjuda nyckelfärdiga utbytesväxellådor till bilverkstäder och privatpersoner i hela Norden så stöter vi mycket ofta på VAG-bilar. Får att få bilens alla system korrekt grundinställda och konfigurerade ställs höga krav på diagnossystemen vi använder. Vi är mycket nöjda med VCDS! 
Pete Janes, Specialistmekaniker växellådor, Hellsten Växellådor AB

Svenska VCDS är ett snabbt och extremt prisvärt system som alla mekaniker borde använda. Vi märkte tidigt i vår DSG-satsning att VCDS är ett av de ytterst få system som faktiskt klarar nödvändiga manövrar som t.ex. grundinställning efter kopplingsbyte. 
Johan Hellsten, VD, Hellsten Växellådor AB

- Svenska VCDS är överlägset alla andra tillgängliga system vad gäller möjligheten att snabbt och enkelt koda in eftermonterad utrustning. VCDS ger oss fullständig information och tar oss längre in i bilens system än något annat system.
Arnold Katallozi, VD Eftermontera

Ville bara tacka för ett mycket bra program! Väl genomarbetat och dessutom översatt till svenska. Testade för första gången idag och allt verkade fungera utmärkt. Har tidigare erfarenhet av USA-bilar och OBD2, men det här överträffar allt jag testat!
Mats Larsson

Vill bara meddela att det funkar kanonbra med VCDS. Var lite skeptisk till systemet innan jag köpt det, man brukar ju få vad man betalar för. Men det visade sig ganska snabbt att det inte stämde! Använder VCDS flera gånger varje dag då vi jobbar mycket VAG, och är mycket nöjda med produkten. Dessutom underlättar det med det användarvänliga gränssnittet vilket möjliggör att alla på firman kan använda det. Uppskattar dessutom att du kom ihåg att skicka den nya manualen som kom för ett tag sedan – så jobbar ett seriöst företag!
Mathias Lynghaug, Sthlm Limousineservice AB

Det är inte ofta men ser en sådan grundlig presentation av en produkt, det finns till och med fullständig adress med telefonnummer! Det är nog inte så konstigt att vag-com rekomenderas i olika forum och på motorsajter. Jag har fastnat för vag-com och det gör inte saken sämre att det är på svenska. 
Johnny Gejdner

Imponerad över supporten som ges trots att det är ca 5 år sen jag köpte interfacet så finns hjälpen ett mail bort bara. Jag är en MYCKET nöjd kund!
Peter Englund

Tänkte bara tacka för ett strålande jobb med den nya versionen mm. Det funkar skitbra och jag är helnöjd än idag. Kabeln har sparat mig många 1000-lappar pga att jag kunnat felsöka och laga felen på bilen själv.
Teddy Persson